“Voor een complete lijst is LinkedIn een mooi platform maar hieronder enige ‘hoogtepunten'”
2022 : PPI Migratie
Bij de overname van de Rabo PPI portefeuille door Allianz NL ben ik door leverancier Keylane gevraagd om alle pensioenverzekeringen (~60.000) te importeren in het Leanapps systeem. Dit is uiteindelijk met een doorlooptijd van 9 maanden op tijd en binnen budget gelukt met een extreem laag uitvalpercentage.
Om dit voor elkaar te krijgen heb ik de “conversiefabriek” verder uitgebreid die op basis van de aangeleverde data kan omzetten naar door Leanapps begrepen SOAP Berichten. Dat klinkt natuurlijk eenvoudiger dan het feitelijk was. De uitdaging zat hem, zoals altijd, in het interpreteren van de data en het onderkennen van alle pensioenverzekeringsvarianten die in de aanlevering zaten. Daar komt de nauwe samenwerking tussen een ICT’er en de Business analist om de hoek kijken.
Additionele uitdaging was om de technische doorlooptijd zo kort mogelijk te maken waardoor we uiteindelijk in de productie slechts 2 weekenden nodig hadden, inclusief de controles en akkoorden door business.
Al met al een zeer uitdagend, interessant en vooral geslaagd project !
2020 : Loyalis LPP
In een zeer dynamische omgeving die uiteindelijk resulteerde in de overname van Loyalis door asr verzekeringen was ik betrokken geraakt bij een traject om de polissen van alle legacy-systemen te migreren naar de pensioenmodule Leanapps Life. Na overleg met de leverancier is mijn idee geaccepteerd om zelfstandig software te schrijven die dit voor elkaar kreeg, hier is de “conversiefabriek” ontstaan.
2018 : Zendesk inrichting
Als een van de eerste medewerkers bij Conclusion Digital in Heerlen kreeg ik de vraag mee te werken aan het oprichten van een Servicedesk voor het uniformiseren en verbeteren van alle onderhoudscontracten voor zowel de afdeling Heerlen als Utrecht. Naast het begeleiden van de medewerkers heb ik mij ingezet voor het technisch aan elkaar verbinden van Zendesk, Jira en Microsoft TFS. Hierdoor ontstond een systeem waarbij frontend-tickets en backend scrumboard items aan elkaar gekoppeld werden wat de doorlooptijden en klantcommunicatie ten goede kwam.